Дома Психолошки совети Еве како да се организирате и да добиете сè на време. 4...

Еве како да се организирате и да добиете сè на време. 4 совети…

714
0


Сите имаме тенденција да одложуваме понекогаш затоа што отсекогаш сме биле ‘борци’ и да се убедуваме дека најдобро работиме под стрес или кога ни се закануваат рокови. Оправдувањето зошто започнавме да правиме нешто во „5 до 12“ е лесно да се најде: имавме премногу работа, не беше вистинското време за таква работа …

Дали некогаш сте се запрашале што навистина ве спречува да постигнете продуктивност и да постигнете сè што сте планирале? Одговорот е едноставен – страв од ризик и неуспех или страв од потсмев и повреда на гордоста, пишува Inc.

Ви кажуваме четири совети за тоа како да ја завршите работата на време и да избегнете стрес поради премалку време:

  1. Поставете си рок
    Запишете што сакате да постигнете и одредете го точниот датум до кога мора да го завршите тоа. Запишете ја целта на парче хартија и ставете ја на секогаш видливо место.
  2. Поделете ја задачата на помали задачи
    Нормално е дека ќе ве понесат емоциите на почетокот и ќе размислите за „големиот“ начин, но најефикасен начин е да ја поделите работата на неколку помали задачи.
  3. Не фокусирајте се само на лесните задачи
    Многумина од нас, при избор на работни задачи, прво ги избираат оние кои полесно ќе ги совладаат, но на овој начин ќе имате лажно чувство дека сте направиле „многу“, а со тоа и повеќе сте склони да ги одложувате потешките задачи .
  4. Одредете ги последиците од успехот и неуспехот
    Пред да започнете со работа, утврдете си сами симболична награда со која ќе бидете почестени по завршувањето на работата.

Остави одговор

Ваш коментар
Вашето име