Во основните училишта се утврдува психофизичката состојба на децата кои се запишуваат во прво одделение, така што многу родители со предучилишна возраст практикуваат вештини корисни за првачињата.
Од градинките велат дека престојот на децата на отворено не треба да се занемари и им препорачува на децата во природата да бараат елементи за игра и учење дома .
Децата најдобро учат преку игра. Со децата може да го искористите времето во викендите да останете на отворено, а сепак да имате доволно време да си играте и дома. Во природа можеме да се ужива во боите, формите и звуците на пролетта, а за време на прошетките да се собираат гранчиња, цвеќиња и други елементи за играње. Дома, може да им дадете нова цел на некои стари играчки и да ги научите децата како да ја штитат природата.
Детето најлесно се здобива со ново знаење кога не се споменува зборот „учење“, туку кога е поврзано со креативноста и забавата на децата.
Стручњаците препорачуваат родителите на деца од предучилишна возраст сами да дизајнираат едукативни игри или да ги користат овие:
1) Мерење на големината
Детските „коцки“ можат да послужат како единици за мерење, а тревата, лисјата, цвеќињата може да се мерат … Децата во природа треба да соберат што ќе измерат, а дома со своите „коцки“ да ја измерат големината на сè што е собрано.
2) Собирање, одземање ротквици
Здравите најавувачи на пролетта се совршени за вежбање додатоци. Додека родителите подготвуваат здрави салати или сендвичи, децата можат да вежбаат собирање, одземање ротквици.
3) Зборови шини
Кутиите со играчки се полни со работи што можат да се користат за нова игра. Дозволете им на децата да ја почувствуваат магијата на оживување на некоја стара играчка! Букви може да се залепат на делови од шините, на пример, и децата треба да се обидат да направат едноставен збор од нив. Покрај тоа што ќе нанижат букви, децата можат да изговараат и збор што започнува со таа буква.